søndag den 29. juni 2014

Meet Mr. Moose

Hækle nålen har været glødende de sidste par dage... Hver ledig stund har været brugt på at hækle en gave der skulle gives væk igår. 
For hvad giver man en 15 årig der elsker jagt og udeliv, er nærværende og betænksom og drømmer om at komme på jagt i Sverige og skyde en elg? 
Tjaaa... Vi gav ham en "stand In" til drømmen går i opfyldelse - han fik Mr. Moose: 

Opskriften er fra "hvad bier tænker" men jeg har ændret en del i den da jeg synes den ellers blev for "langnæbbet". 
Han er hæklet i bomuldsgarn på nål 3 og fyldt med uld. Øjnene er også hæklet. 
Min far reddede mig på et hængene hår med et "trofæ bræt" eller hvad den slags nu hedder. Og hvem ved - måske den kommer op at hænge? 

Pt er er min krea to-do blank... Underligt for der er så meget jeg gerne vil lave men kan ikke finde ud af hvor jeg skal starte. 
Har du et sommer projekt? 

God søndag 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet fin!

    Jeg har masser af projekter til sommeren. Det er bare med at komme i gang - ja for slet ikke tale om de ufærdige projekter, der griner til mig :-D

    God sommer til dig!

    SvarSlet