lørdag den 12. oktober 2013

Lige om lidt...

... Skal jeg til Herning. Jeg skal besøge en kvinde det vist nok laver knage strik. Ja jeg er ikke helt sikker for har aldrig mødt hende, men hun skulle lave nogle fantatiske smukke ponchoer og tørklæder. Turen er en fødselsdags gave jeg har fået, og jeg glæder mig til at møde et kreativt menneske og se hvad hun skaber.
Jeg har lavet en lille "tak fordi vi må komme" gave til hende- et par lysestager med bomulds garn. 
Den ene er med star stich mønster, den anden er en diy fra frøken Garnglad. Synes det giver så fint et lys når de er uens i mønsteret.
Det håber jeg også Ann synes.

Rigtig god lørdag til jer derude.

4 kommentarer:

  1. De er bare så søde og romantiske. Dem bliver hun helt sikkert glad for.

    SvarSlet
  2. Det er en virkelig fin gave :-)

    SvarSlet
  3. De er altså rigtig søde! Jeg kan også godt lide, at de er forskellige, men stadig lavet i samme garn!

    En gang må jeg altså få afprøvet star stich-mønstret...

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare supersøde! Og det er så fint at de ikke er ens. Og hvor er det en god både at genbruge glasset.

    SvarSlet