onsdag den 19. december 2012

Klovnerier på den gode måde.

Jeg er simpelthen nød til at vise jer den her:


Det er en malebog som er lavet af kendte danskere til fordel for de Danske Hospitals Klovne.
Der er så mange fine tegninger i, nogle enkle og nemme at farvelægge, andre er detaljeret med mange krummelure. Der er tegninger for børn i alle aldre, også for os voksne.


Jeg har flere gange oplevet hospitals klovnene på OUH "in Action" og intet kan slå de smil der kommer fra både barn og klovn.
Det er tydeligt at der opstår en kontakt mellem dem og det er noget ganske særligt og helt unikt som de skaber sammen.

Malebogen koster 100 kr og kan købes lige her: WebShop for Danske Hospitals Klovne

- Og det er så nu, at du bare gør det - bestiller et par male bøger, en hoptimist klovn eller en rød næse.
Du kan også støtte ved at blive medlem eller med en sms, bare se her: SMS indsamling.

og nej - det her er ikke et sponsoreret indlæg. Det er bare mit ønske om at støtte op omkring en god sag. og jeg ved godt der er mange af dem og det kan være svært at vælge. Men den her er altså RIGTIG GOD!


"Peace and Love til alle børn" 
(Klovnen Lulu i Malebogen til fordel for de Danske Hospitals klovne


Mette, Søster Æblekind









2 kommentarer:

  1. Den er nemlig så fin den bog. Vi har den også og selv voksne får lyst til at male :-)

    SvarSlet
  2. Den er nemlig helt fantastisk Mette. Tror heller ikke jeg kan dy mig for at farvelægge en tegning eller to;)
    Glædelig Jul;)
    M

    SvarSlet